IKEA podpisze z nowym partnerem kontrakt na 18-miesięczny plan komunikacji. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, consulting, egzekucję działań oraz planowanie i zakup mediów.
W przetargu, oprócz Agencji Warszawa, startowała Grey Group i lubelska agencja RO Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za obsługę marki odpowiedzialna będzie Katarzyna Grzeszczak (Account Manager/Project Leader) i Piotr Mach (Client Service Director).
Agencja Warszawa to agencja strategiczno-kreatywna 360° wyspecjalizowana w obszarze digital i social media. Na rynku obecna od prawie 10 lat. Innymi klientami agencji są m.in. T-Mobile, Sony Europe, L’Oreal Polska, Hasbro, British American Tobacco, Nestle Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024