BRS wybrało agencję PR

BRS – Banking Retail System rozpoczyna współpracę z agencją Face it!, która będzie odpowiedzialna za promocję konkursu „Grand Prix BRS” skierowanego do doradców finansowych.
O autorze
0 min czytania 2016-07-01

Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations projektu, redakcją strony internetowej brsonline.pl oraz promocją konkursu „Grand Prix BRS” w mediach społecznościowych. 

Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Olga Kciuk – junior account executive. Umowę podpisano na 3 miesiące. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. 

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, kanałów telewizyjnych Romance TV i Motowizja, kliniki medycyny estetycznej ESTELL, promocją musicalu „Amazonki i Wikingowie” czy lodów Pura Vida.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj