–Od pewnego czasu poszukujemy partnera o odpowiednich kompetencjach, którego wiedza z zakresu marketingu sieciowego oraz doskonała znajomość rynku szwajcarskich zegarków wesprze nasze kampanie. Pokładam nadzieję, że współpraca z Panem Norbertem Orubą będzie owocna i przyniesie długofalowe korzyści. – Piotr Sobota
– Jestem szczęśliwy, że pertraktacje przebiegły szybko i pomyślnie. Pasjonuję się zegarkami, przez co partnerstwo z Glycine jest dla mnie dużym wyróżnieniem. To marka słynąca z produkcji zegarków o rewelacyjnej jakości oraz charakteryzująca się barwną ponad 100-letnią historią. – Norbert Oruba
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Glycine powstała w 1914 roku w szwajcarskiej miejscowości Bienne z inicjatywy Eugene Meylana. Na przestrzeni lat zyskała uznanie w wśród miłośników zegarmistrzostwa dzięki opracowaniu wielu skomplikowanych mechanizmów oraz zdobyciu kilku nagród podczas wydarzeń branżowych. Flagowym produktem marki Glycine jest linia czasomierzy „Airman” zachowana w stylistyce lotniczej.
Norbert Oruba zajmuje się marketingiem firm oferujących produkty klasy premium. Od 2013 roku jest związany z segmentem biżuterii i zegarków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing