Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

INEA Inspiruje

INEA idzie z duchem czasu i stawia na nowoczesne drogi dotarcia do klienta. Właśnie wystartowała platforma content marketingowa operatora, która wpisuje się w pozycjonowanie marki „Jesteś IN”. Za przygotowanie strategii content marketingowej odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2016-07-04

W ramach koncepcji agencja przygotowuje szereg działań prowadzonych na platformie „Magazyn ZaINspirowani”, dostępnej na stronie.

„ZaINspirowani” to serwis, który jest miejscem inspiracji oraz edukacji dla internautów szukających ciekawych wydarzeń w Wielkopolsce i nowinek technologicznych. Użytkownicy znajdują tu recenzje filmów, artykuły, sondy, quizy, infografiki, nowości i porady techniczne, a także informacje gdzie warto być. Nie brakuje również wyjątkowych gości z naszego regionu, którzy opowiadają, jak technologia wspiera ich w realizacji pasji, biznesie czy efektywniejszej pracy.

Przewodnikami po świecie „ZaINspirowanych” są trzej Bohaterowie INEA, którzy przedstawiają go ze swojej perspektywy i podrzucają ciekawe pomysły, jak „być IN”. I tak, Kasia, jako matka, opowiada m.in. jak spędzić lato w mieście z dzieckiem. Z kolei Dawid – pełen energii student – przybliża temat nowych technologii. Dariusz natomiast serwuje bezcenne porady np. na temat płacenia rachunków!

INEA INspiruje nie tylko online, ale też na antenie telewizji WTK z cotygodniowym magazynem ZaINspirowani! W każdy piątek o 19.50 WTK serwuje dawkę newsów z kategorii telekino, onlINne, na lINii czy lawina zdarzeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpracę między GoldenSubmarine oraz marką INEA przy tym projekcie nawiązano w ramach przetargu, a umowa została podpisana do końca 2016 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing