Storytelling jest dziś jednym z najciekawszych trendów mających swoje zastosowanie w marketingu. Poniższy wykład jest nagraniem, z którym powinniście się zapoznać, jeśli interesuje Was ten temat.
Zapraszamy do oglądania!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paweł Tkaczyk, jak sam mówi o sobie, zarabia na życie opowiadaniem historii. Właściciel agencji MIDEA. Autor książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”, które znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress. „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.
Nagranie zostało zarejestrowane podczas wydarzenia KrakSpot #18 13 czerwca 2014 w Krakowie. Krakspot to najstarszy krakowski barcamp. Pizza, piwo i inspirujące prezentacje wspaniałych ludzi. Tematycznie orbitujące wokół startupów, rozwoju osobistego, nowych technologii, marketingu czy przedsiębiorczości.
Wszystkie odcinki z serii YouTube dla marketerów znajdziecie pod tym linkiem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing