Z branżą związany jest od ponad 6 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Grzebyk jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym.
W wolnym czasie nie stroni od pachnących książek, muzyki rodem z Seatle (grunge) oraz wszelkich sportowych aktywności.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
ContentHouse jest agencją „full service content marketing”, która stawia na dwa komunikacyjne filary: content oraz mocne wsparcie PR dla klientów. Te narzędzia wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię. Michał, oprócz doświadczenia PR-owego, doskonale rozumie jak ważna w marketing jest tzw. „strategia treści” , więc jako PR Manager będzie świetnym doradcą komunikacyjnym dla naszych klientów – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.