Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ContentHouse z nowym PR Managerem

Od początku lipca funkcję PR Managera w ContentHouse przejął Michał Grzebyk. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR-owych dla klientów, a także działania wizerunkowe dla agencji.
O autorze
0 min czytania 2016-07-06

Z branżą związany jest od ponad 6 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Grzebyk jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym.

W wolnym czasie nie stroni od pachnących książek, muzyki rodem z Seatle (grunge) oraz wszelkich sportowych aktywności.

ContentHouse jest agencją „full service content marketing”, która stawia na dwa komunikacyjne filary: content oraz mocne wsparcie PR dla klientów. Te narzędzia wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię. Michał, oprócz doświadczenia PR-owego, doskonale rozumie jak ważna w marketing jest tzw. „strategia treści” , więc jako PR Manager będzie świetnym doradcą komunikacyjnym dla naszych klientów – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj