Agencja Think Kong odpowiadała za przygotowanie oraz start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl). Podpisana właśnie umowa przedłuża współpracę Think Konga z Coca-Colą i dotyczy całościowej obsługi serwisu. Do zadań konsultantów agencji należy prowadzenie serwisu, w tym przygotowywanie treści, a także prowadzenie działań SEO budujących widoczność Coca-Cola Journey w wyszukiwarce oraz działań reklamowych promujących serwis.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024