K2, K2 Media i Facebook w kampanii promującej nowy drink Żubrówki

Piękny i Bestia to drink łączący w sobie Żubrówkę Bison Grass z cydrem. W kampanii promującej to orzeźwiające połączenie K2 połączyło swoje siły z K2 Media i Facebookiem, by stworzyć mobilny content video, który zwróci uwagę pokolenia millenialsów.
O autorze
0 min czytania 2016-07-14

Pod hasłem „Połącz dwie natury” agencja przygotowała 11 filmów przedstawiających letnie wygłupy dwójki bohaterów: Pięknego i Bestii, oraz oryginalne przepisy na orzeźwiające drinki. Content video został przygotowany

z myślą o urządzeniach mobilnych, dlatego historie czytają się bez włączania dźwięku, a samo video zostało nakręcone w formacie 1:1. Dodatkowo uruchomiony został generator zdjęć, pozwalający na łączenie dwóch różnych fotografii (a co za tym idzie: dwóch różnych natur) w jedną. Kampanię można śledzić na fanpage’u Żubrówki.