Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rezydenci Łodzi – Snapchat

Celem projektu Rezydenci Łodzi na Snapchat jest wyłonienie grupy Rezydentów Łodzi do prowadzenia luźnej i interesującej relacji z życia miasta na profilu /kochamLodz.
O autorze
1 min czytania 2016-07-18

Rezydenci Łodzi to grupa kreatywnych, energicznych, młodych osób, które w ciekawy i niekonwencjonalny sposób będą pokazywać Łódź oraz życie miejskie z różnych perspektyw.

Łódź jako pierwsze miasto w Polsce oddaje swój oficjalny kanał w ręce mieszkańców, właśnie po to by, przełamać stereotyp Łodzi i pokazać jej wyjątkowy klimat, oraz to w jak energiczny sposób zmienia się. Rezydenci Łodzi, każdego dnia prowadzić będą autentyczną, osobistą relację z miasta i uczestniczyć w najważniejszych miejskich wydarzeniach.

Pierwszym etapem rekrutacji jest internetowy casting. Czekamy na zgłoszenia wszystkich osób, które chciałyby pokazać swoją Łódź całemu światu.

Imprezujesz, kręcisz się trochę po mieście, masz pasję, albo zajawkę, którą chcesz zarażać innych? Jesteś łódzkim blogerem, celebrytą, trenerem osobistym, muzykiem lub kimś równie fajnym i ciekawym? Zgłoś się jak chcesz. Przez Facebook, Instagram, Snapchat lub mailem. Zaskocz nas!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pokaż kim jesteś, co fajnego robisz i co Cię wyróżnia. Bądź kreatywny! Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy najbardziej interesujące i zaprosimy Was na rozmowę, na której dowiecie się więcej o charakterze projektu.

Snapchat – kochamLodz
Facebook
Instagram
Email – [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się