Letnie kino z Królewskim

Już po raz drugi marka Królewskie - najbardziej warszawskie piwo, którego korzenie wywodzą się z Warszawy - jest sponsorem pokazów filmowych w ramach akcji Filmowa Stolica Lata. Królewskie sponsoruje dwie serie pokazów w letnich kinach: nad jeziorem Balaton na Gocławiu oraz w Parku Szczęśliwickim...
O autorze
1 min czytania 2016-07-18

…na Ochocie.

Jedenasta edycja Filmowej Stolicy Lata miała swoją inaugurację 28. czerwca br. na Polu Mokotowskim. Pokazy potrwają od 28. czerwca do 7. września 2016 roku. Królewskie sponsoruje dwa cykle: środowe pokazy nad jeziorem Balaton pod hasłem: Jazda na Pragę! oraz czwartkową Ochotę na dreszcze w Parku Szczęśliwickim. Cykl praski wystartował 6.07.2016 r. (środa), a na Ochocie 7.07.2016 r. (czwartek).

W ramach cyklu Jazda na Pragę będzie można zobaczyć 9 słynnych i wielokrotnie nagradzanych filmów. Będą to zarówno klasyczne już filmy drogi, jak i najbardziej ekscytujące filmy akcji, w których samochody grają główne role. W programie: Taxi (1998), Znikający punkt (1971), Bonnie i Clyde (1967), Doskonały świat (1993), Thelma i Louise (1991), Transporter 2 (2005), Adrenalina (2006), Locke (2013), Wyścig z czasem. (2011).

Ochota na dreszcze to, zgodnie z tytułem, selekcja znakomitych filmów trzymających w napięciu, poczynając od klasyki mistrza suspensu, Alfreda Hitchcocka – “Północ-Północny Zachód”, a kończąc na znakomitym „Labiryncie”, o którym napisano, że “atmosfera jest tu tak ciężka, że można kroić ją nożem”. W programie cyklu jest 8 filmów: Rzeka Tajemnic (2003), Zaginiona Dziewczyna (2014), Prestiż (2006), Północ –Północny Zachód (1959), Efekt Motyla (2004), Lśnienie (1980), John Wick (2014), Labirynt (2013).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Królewskie jako lokalna marka stara się być zawsze blisko mieszkańców miasta i towarzyszyć im w codziennym życiu. Dlatego już po raz drugi sponsorujemy akcję Filmowa Stolica Lata, która pozwala nam wszystkim poczuć smak lata nawet w zwykły dzień w środku miasta – mówi Anna Paciejewska, brand manager marki Królewskie. Letnie pokazy filmów nad brzegiem jeziora czy w pięknym parku to dla nas znakomita okazja, aby zaprosić konsumentów na bezpośrednie spotkanie z marką i wspólnie cieszyć się atmosferą warszawskich wieczorów.

Dzięki obecności Królewskiego dorośli widzowie będą mogli nie tylko obejrzeć za darmo 17 filmów w dwóch lokalizacjach, ale też kupić piwo Królewskie podczas całej akcji. Dla wielu miłośników lokalnych warszawskich klimatów będzie to też możliwość spróbowania nowego wariantu Królewskiego – Królewskie Niefiltrowane, którego receptura powstała z inspiracji klimatami dawnej Warszawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się