Agata Czech dołączyła do zespołu agencji mediowej MEC. Objęła stanowisko senior performance strategist. Zajmuje się obsługą klientów agencji (m.in. Nestle, czy LG) w zakresie marketingu efektywnościowego, jest też zaangażowana w działania new businessowe MEC.
Agata Czech przeszła do MEC ze Starcomu, gdzie pracowała od lipca 2012 roku. Najpierw specjalizowała się w zakupie mediów społecznościowych do kampanii klientów SMG i rozwoju kompetencji agencji w zakresie paid social. Następnie, już jako business integration manager odpowiadała za działania efektywnościowe (search, social, programmatic, performance) dla wybranych klientów agencji (m.in. Samsung, T-Mobile, czy BZ WBK).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024