Synergic eksponuje Chopina

Warszawa jest miastem Chopina. Można ją poznawać w różny sposób, także nietuzinkowo – słuchając muzyki w plenerze, szukając ławeczek usytuowanych w miejscach związanych z kompozytorem, czy też podążać śladem Fryderyka za pomocą aplikacji mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2016-07-21

Przypominają o tym plakaty i spoty, które pojawiły się właśnie w wielu miejscach Warszawy.

Kampania promocyjna, przygotowana przez Stołeczne Biuro Turystyki, ma na celu pokazanie młodym turystom polskim i zagranicznym oraz mieszkańcom miasta, jak żywa jest w dalszym ciągu obecność Fryderyka Chopina w Warszawie. Jego związki z miastem są niezaprzeczalne, gdyż tutaj spędził on 20 lat, czyli połowę swojego życia. Tymczasem niewiele osób – nawet mieszkających w stolicy – zdaje sobie sprawę, jak ważne miejsce w życiu kompozytora zajmowała Warszawa. W kampanii wykorzystano nośniki należące do spółki Synergic. 

Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, wykorzystano nośniki usytuowane w miejscach uczęszczanych przez turystów i mieszkańców  miasta. Plakaty można zobaczyć, m. in. na słupach reklamowych i wiatach przystankowych na Krakowskim Przedmieściu, w Alejach Ujazdowskich, w przejściach podziemnych w centrum miasta oraz na stacjach metra, w autobusach kursujących wzdłuż Traktu Królewskiego i na Lotnisko Chopina. Dodatkowo, emitowane będą spoty promocyjne w środkach komunikacji miejskiej oraz na stacjach metra – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.

Kampania realizowana jest od 1 lipca do 30 września w najwyższym sezonie turystycznym oraz w czasie wydarzeń najwyższej rangi odbywających się w lipcu w Warszawie – zakończonego przed kilkoma dniami Szczytu NATO oraz Światowych Dni Młodzieży – Dni w Diecezjach, na które przyjedzie tysiące młodych osób z całego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skierowanie przekazu do ludzi młodych nie jest tu przypadkowe – to właśnie z myślą o nich powstał projekt „Warszawa Chopina”. W ręce turystów oddano atrakcyjne narzędzia ułatwiające zwiedzanie miasta: aplikacje mobilne „Chopin in Warsaw” oraz „Selfie with Chopin”, a także strona internetowa www.chopin.warsawtour.pl.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii turyści mogą przekonać się, jak zmieniła się Warszawa na przestrzeni 200 lat, zaplanować udział w jednym z wielu wydarzeń chopinowskich, czy zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z wirtualną postacią kompozytora w kilku miejscach w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt zrealizowany został przez Stołeczne Biuro Turystyki we współpracy z Biurem Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Partnerami projektu są Narodowy Instytut Fryderyka Chopina i Uniwersytet Warszawski. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji: www.chopin.warsawtour.pl