Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biuro Podróży Reklamy z pieluszkami Dada

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na obsługę kampanii digitalowej marki Dada, która w swojej ofercie ma produkty przeznaczone dla dzieci, dostępne w sklepach Biedronka i drogeriach Hebe. Kampania, którą zaplanowała agencja przewiduje szerokie spektrum działań do końca 2017 roku.
O autorze
1 min czytania 2016-07-22

W tym czasie BPR odpowiedzialne jest za strategię, kreację oraz zakup mediów w digitalu.

Współpraca ta niesie za sobą wiele zmian, które mocno zaznaczą obecność marki w internecie. Działania reklamowe rozpoczął konkurs fotograficzny pod nazwą „Fotobudka”, który odbył się w maju. Agencja odpowiedzialna była za stworzenie aplikacji konkursowej, moderację, wyłonienie zwycięzców oraz zakup mediów w internecie. Zostały wykorzystane takie narzędzia jak: SEM, GDN, social media marketing oraz zakup mediów w serwisach parentingowych i współpraca z blogerami. Powstał również kanał social na Instagramie marki Dada.

Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada także za koncepcję i realizację 30 sekundowego spotu produktowo-wizerunkowego Dada rozumie Mamy. Emisja spotu rozpoczęła się 7 czerwca i trwała do 15 lipca. Działania te miały na celu zaangażowanie odbiorców i przybliżenie mu nowego oblicza producenta pieluszek Dada, który zapowiada launch nowych produktów.

W najbliższym czasie zostanie wprowadzona do sklepów AppStore i Google Play darmowa gra edukacyjna dla najmłodszych Uczymy się bawiąc, zaprojektowana przez agencję, sygnowana logiem Dada.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnym krokiem jest zmiana layoutu i funkcjonalności strony www.dada.pl, która dostosowana została także na potrzeby mobile. Strona ta oprócz sekcji typowo produktowej zaprezentuje równie atrakcyjne treści dla użytkowników, czyli przede wszystkim przyszłych i obecnych mam oraz ich pociech. Start nowej strony przewidywany jest na 25 lipca.

Powyższe działania stanowią tylko część dwuletniej strategii, które marka zaplanowała z agencją.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po stronie klienta za kampanię odpowiedzialna będzie Alicja Głowacka – Commercial Specialist firma Ontex, Aleksandra Surdyk – Marketing Manager JMP. Po stronie agencji: Robert Sosnowski – Managing Director, Dominika Czyż – Project Manager, Bartłomiej Otremba – Concept Manager, Agata Lenartowicz – Junior Project Manager oraz Michał Bocheński – Technology Manager.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się