Mobile Trends Awards 2012 – nominacje

W piątek 25.01. ogłoszono listę nominacji w konkursie Mobile Trends Awards, który zostanie rozstrzygnięty podczas Mobile Trends Conference odbędzie się 21-22 lutego 2013 roku w Krakowie.
O autorze
2 min czytania 2013-01-26

Nagrody Mobile Trends Awards przyznawane są corocznie przez kapitułę konkursową. W jej skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii zaproszeni do współpracy przez organizatorów. Podczas gali zostaną wręczone nagrody dla około 80 różnych firm (16 kategorii + wyróżnienia).

Nominacje Mobile Trends Awards 2012

Kategoria: Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną

  • Urząd Miejski w Andrychowie za stronę m.andrychow.eu. Realizator: www.ssmm.pl
  • Urząd Miasta Szczecin za aplikację Visit Szczecin. Realizator: MoveApp
  • Urząd Miasta Krakowa za aplikację myKRK. Realizator: ACK Cyfronet AGH
  • Gdańska Organizacja Turystyczna za aplikację gdansk4u MOBILE. Realizator: KSI

Kategoria: Firma z najlepszą stroną mobilną

Kategoria: Portal mobilny

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kategoria: Wykorzystanie marketingu mobilnego

Kategoria: m-commerce

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Listonic za aplikację Listonic – zamów zakupy
  • Instytut Logistyki i Magazynowania, sieć handlowa Piotr i Paweł, Krajowy Integrator Płatności – Transferuj.pl oraz firma AMS za akcję „Uwolnij Czas. Przygotuj Telefon na Rewolucję”
  • Grupa Nokaut SA za aplikację Nokaut 24 na tablety (Android, iOS, Windows 8)
  • uPaid za aplikację Sprytny Bill

Kategoria: Aplikacja mobilna do użytku dla firm

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Morizon za aplikację Morizon PRO
  • Mobile Wings Interactive za aplikację Business Notebook
  • eLeader za rozwiązanie eLeader Mobile Visit
  • New Media Ventures za aplikację Freebee

Kategoria: Aplikacja mobilna – edukacja

  • Optizen Labs oraz G+J Gruner+ Jahr Polska za aplikację „Blondynka na językach” – Beata Pawlikowska – kurs nauki języka angielskiego
  • Moiseum za aplikację DailyArt
  • Looksoft oraz Akademii Leona Koźmińskiego za aplikację iKozminski
  • GoldenSubmarine oraz Ministerstwo Środowiska za aplikację Kapitan Dyzio

Kategoria: Gra mobilna

Kategoria: Aplikacja mobilna – rozrywka

  • Optizen Labs oraz Bonnier Business Polska za aplikację Puls Biznesu+
  • TVN za aplikację TVN player
  • Wirtualna Polska za aplikację WP.tv
  • N7 Mobile za aplikację n7player

Kategoria: Aplikacja mobilna – sport

  • Deltamind oraz Serious Impact za aplikację SKIraport.PL
  • Streetquest za aplikację Streetquest
  • Geemzo oraz KKS Lech Poznań za aplikację Lech Poznań Mobile
  • Mobile Experts za aplikację 69. Tour de Pologne

Kategoria: Aplikacja mobilna – podróże i komunikacja

  • GoldenSubmarine oraz Kopalnia Soli „Wieliczka” za aplikację The Salt Mine (iOS) i Wieliczka Mine (Android).
  • Neptis za aplikację Yanosik
  • MobileMS oraz PL.2012 za aplikację Polish Guide 2012 – EURO 2012™
  • moBILET za aplikację moBILET

Kategoria: Aplikacja mobilna – komunikacja i społeczności

  • Smartzilla oraz AT GROUP za aplikację Mobilny Samorząd
  • DeSmart oraz GDAŃSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA za aplikację GCBeVENT
  • Mobiler oraz Edipresse-Wizaż za aplikację KWC (Kosmetyk Wszech Czasów)
  • LuckyDevs za aplikację GoldenDroid

Kategoria: Mobilny start-up

Kategoria: Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii

Kategoria: Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej

  • 3R Studio za prezentację mobilnych rozwiązań 3D i AR w reklamie podczas wystawy na temat historii reklamy w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
  • iTraff Technology za Recognize.im
  • Mobizzy za rozwój nowoczesnych formatów rich media
  • ComVision za rozwój platformy SMSAPI

W skład kapitały konkursowej wchodzą: Monika Mikowska, Kamil Brzeziński, Łukasz Kłosowski, Krzysztof Gontarek, Rafał Pieszczek, Dominik Szarek, Marcin Bielówka, Vitaliy Rudnytskiy i Robert Rachwał. Konkurs zostanie rozstrzygnięty podczas Mobile Trends Conference 21lutego 2013 roku w Krakowie.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.