Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zobacz, jak musiałbyś wyglądać, żeby przeżyć każdy wypadek drogowy

Zobacz, jak musiałbyś wyglądać, żeby przeżyć każdy wypadek drogowy
Każdego dnia wskutek wypadków na drogach ginie mnóstwo ludzi. Może nie jesteśmy ewolucyjnie przystosowani do jazdy samochodem? Jak powinien wyglądać człowiek, aby zminimalizować urazy ciała przy zderzeniach drogowych?
O autorze
0 min czytania 2016-07-22

Na takie właśnie pytania odpowiada projekt „Graham”, w którym naukowcy razem ze znaną artystką stworzyli człowieka, który byłby w stanie przetrwać na naszych drogach. 

Jego wygląd może zadziwiać.

Warto posłuchać, co sami autorzy mają do powiedzenia na temat projektu: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Graham” ma nie tylko pokazywać, jak wyglądaliby ludzie, gdyby ich ewolucja poszła w stronę przetrwania na drodze. Projekt ma przede wszystkim zwrócić ich uwagę na istniejący problem, ostrzec, żeby uważali, ponieważ ich ciało nie jest dostosowane do wypadków drogowych.  

„Graham” został zrealizowany przez BBDO Melbourne dla Transport Accident Commission w Australii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej na ten temat możecie przeczytać na oficjalnej stronie projektu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się