Oto kolejna z nich – maraton w którym mężczyźni biegną 26 mil a kobiety 27. Wszystko w walce przeciw krzywdzącym stereotypom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zobaczcie:
PS
Pisaliśmy już bardzo dużo o reklamach, które mają zmienić postrzeganie kobiet w dzisiejszym świecie. Obejrzyjcie koniecznie ostatnią reklamę Always z cyklu #LikeAGirl. Więcej informacji tutaj >>
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inna świetna kreacja Always o tym, czy emotikonki dyskryminują dziewczyny. Cały materiał znajdziecie tutaj >>
PS 2
Niedawno pisaliśmy również o reklamie Nike na temat uprawiania sportu przez kobiety w Indiach. Zobaczcie tutaj >>
PS 3
Wiele stereotypów na temat kobiet panuje również w branży IT. Tutaj >> reklama rozprawiająca się w zabawny sposób z kilkoma z nich.
PS 4
I na koniec urocza i przezabawna reklama Organic Valley na temat kobiecych poranków. Do Waszej dyspozycji tutaj >>
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!