– Gotham ma Batmana, Nowy Jork Spidermana, a Metropolis Supermana. Warszawa, jako szanująca się metropolia również zasługuje na własnego superbohatera – tłumaczy Grzegorz Gospodarek ze studia filmowego Panato, scenarzysta i reżyser nowego filmu zrealizowanego w ramach kampanii Dzielnica Wisła. – Tak właśnie narodził się Wisław – odważny i bezkompromisowy bohater o wąskiej specjalizacji. Walczy z zaśmiecaniem warszawskich plaż, a to zadanie wymaga nadzwyczajnych supermocy – dodaje Gospodarek.
W filmie poznajemy historię Wiesława Rzecznego, znanego społecznika i hydrologa, który całe swoje życie poświęcił rewitalizacji nadwiślańskich terenów. Jego celem było przywrócenie rzeki warszawiakom. Niestety zdarzył się nieszczęśliwy wypadek, który całkowicie zmienił jego życie… film pokazuje, co stało się potem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W rolę Wiesława wcielił się Grzegorz Kwiecień. Obok niego wystąpiło kilka osób, które zagrały samych siebie. Maciej Orłoś odegrał rolę dziennikarza Teleexpressu, dyrektor Biura Marketingu Miasta, Robert Zydel, reprezentował eksperta z Urzędu Miasta, zaś Rafał Łapiński, który na co dzień pływa Taxi Wisła, w filmie wypowiedział się jako warszawski wodniak.
Film został wyprodukowany w ramach kampanii Dzielnica Wisła, emitowany będzie w Internecie oraz w nadwiślańskich klubokawiarniach.
Koncepcja i produkcja spotu: PANATO.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing