Pierwszym etapem przeprowadzanych zmian jest opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie ustanowienie jej nowego składu. ZFPR powołał dwóch ekspertów niezależnych: dr Ewę Hope i prof. Jerzego Olędzkiego oraz jednego reprezentanta agencji członkowskich – Norberta Ofmańskiego. Pozostałych dwóch członków: Marcelinę Cholewińską i Rafała Czechowskiego nominował PSPR.
Mam nadzieję, że powołanie nowej Rady Etyki Public Relations będzie oznaczać jakościowe zmiany w obszarze etyki w naszej branży. Zamierzam godnie reprezentować agencje członkowskie ZFPR i w tym celu z pewnością wykorzystam swoje doświadczenie agencyjne, jak i to z pracy w strukturach związku – dodaje Norbert Ofmański, CEO Grupy On Board Think Kong.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednym z głównych zadań Rady, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR. Członkowie REPR powoływani są na dwuletnią kadencję z możliwością jednej reelekcji.