Jak zmniejszyć koszty sprzedaży i zwiększyć jej konkurencyjność w tym samym czasie?

Od 18 do 20 lutego 2013 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się V Kongres Sprzedaż. Coraz szybciej zmieniająca się rzeczywistość sprzedaży, rosnące wymagania klientów, ekspansja nowych technologii oraz upodabnianie się produktów powodują konieczność szukania kolejnych przewag konkurencyjnych.
O autorze
1 min czytania 2013-01-25

Część firm szuka takiej przewagi w unikalnej relacji jaką starają się wybudować ze swoimi klientami.

A Ty?

Weź udział w największym spotkaniu sprzedaży w Polsce i dowiedz się między innymi:

  • Jak odnieść sukces w sprzedaży dzięki budowaniu relacji z klientem?
  • Jak przejmować rynek w czasie kryzysu?
  • Czy wielokanałowość poprawia sprzedaż ?
  • Jak zmniejszyć rotację w działach sprzedaży?
  • Jak myśleć w 3d i wyróżnić się z tłumu?
  • Jak istotne jest customer intelligence w sprzedaży?

Podczas dwudniowego Kongresu mają Państwo możliwość wyboru spośród 7 różnych ścieżek tematycznych, a trzeciego dnia 3 równoległe warsztaty interaktywne. Podczas V edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w swoich branżach oraz dostarczyciele nowatorskich rozwiązań. Wśród blisko 40 znakomitych prelegentów zobaczymy między innymi: prof. Witolda Orłowskiego – byłego doradcę ekonomicznego Prezydenta RP, członka Rady Gospodarczej przy Premierze RP, głównego doradcę ekonomicznego PricewaterhouseCoopers Polska; Andiego Hanselmana – uznanego eksperta w zakresie zwiększania konkurencyjności w biznesie; Granta Leboffa – autora bestsellera „Terapia sprzedażowa”, Szymona Kudłę – eksperta w zakresie przywództwa, innowacyjności i przedsiębiorczości w biznesie; Michała Abramczyka – Dyrektora Rozwoju Biznesu w Noble Banku czy Krzysztofa Belinga – autora sukcesu marki FRUGO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kongres Sprzedaż to również networking i wyśmienita zabawa podczas wieczornego Bankietu w klubie De Lite, 18 lutego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing