W ciągu ostatnich dwóch lat pracował w domach mediowych MediaCom Warszawa oraz Carat Polska. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany ze Starcomem. Karierę w branży marketingowej rozpoczynał dziesięć lat temu w domu mediowym Media Direction. Dotychczas zajmował się komunikacją marketingową firm z branż: FMCG (Coca-Cola Poland Services, Mondelez Polska, Kompania Piwowarska, PepsiCo), modowej (H&M), paliwowej (Shell), finansowej (4LifeDirect) i telekomunikacyjnej (Vectra Media). Jest absolwentem wydziału zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie pasjonuje się fotografią i podróżami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024