Największe korporacje z branży FMCG zwiększyły swoje nakłady na inicjatywy crowdsourcingowe o 48% między 2013-2014 r., a najczęściej pozyskiwanym od internautów typem contentu pozostaje treść wideo.
Skąd taki wzrost popularności tej metody, która sprowadza się do współpracy z internautami i pozyskiwania od nich pomysłów, wiedzy, pracy?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z jednej strony jest to coraz większa chęć partycypacji samych klientów, internautów i tak samodzielnie generujących pomysły czy treści. Z drugiej – rosnąca świadomość tego, że crowdsourcing może skutecznie pomagać rozwiązać problemy w obszarach marketingu, logistyki, sprzedaży, R&D, CSR.
Dowiedz się więcej o konkretnych sposobach, w jakie możesz wykorzystać crowdsourcing i sięgnij po inspiracje od największych w specjalnie przygotowanej przez nas prezentacji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*eyeka.pr.co/99215-eyeka-releases-the-state-of-crowdsourcing-in-2015-trend-report