Co w niej takiego niezwykłego? Otóż kampania została zrealizowana przez dzieci. One czuwały nad produkcją, napisały muzykę oraz scenariusz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Efekt jak najbardziej wart Waszej uwagi. Zobaczcie sami:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W naszym cyklu pisaliśmy już o innej bardzo dobrej kampanii nawiązującej do szkolnej tematyki „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Cały materiał możecie przeczytać tutaj >>
PS 2
Inny opisany przez nas przykład, gdzie dzieci weszły w rolę reżyserów i aktorów to wzruszająca reklama Sos Wioski Dziecięce. Więcej informacji na jej temat znajdziecie tutaj >>.
PS 3
Przeurocza reklama o tym, że czytanie inspiruje:
PS 4
Lepiej faktycznie zostać w szkole 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!