Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską IAM, rozpoczęły się w maju br. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe Mediacom Warszawa, OMD oraz MullenLowe Mediahub. Do finałowego etapu zakwalifikowały się agencje Starcom oraz MullenLowe Mediahub.
– Starcom potwierdził, że dogłębnie rozumie nasz biznes, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej jakości merytorycznej przedstawionych nam strategii. Przy podejmowaniu decyzji duże znaczenie miały również: zaangażowanie zespołu, który dla nas pracuje oraz zaproponowane nam warunki handlowe – mówi Rafał Wadlewski, Dyrektor Marketingu w ZT Kruszwica.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Decyzja ZT Kruszwica o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację dziesięcioletniej współpracy między firmami, której efektem w ubiegłym roku były dwie nagrody Effie: Srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence za działania dla marki Kujawski oraz Złoto w kategorii Launch za kampanię Trolle dla marki Finuu.