Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza nowa platforma zakupowa Grupy SARE

Grupa Kapitałowa SARE, skupiająca technologiczne spółki, od lat odnosząca sukcesy na rynku marketingu online, postanowiła zjednoczyć swoje siły, uruchamiając wspólną platformę zakupową.
O autorze
1 min czytania 2016-08-02

Wraz ze startem platformy zakupowej, spółki INIS, Salelifter, mr Target, Teletarget oraz SARE jednoczą siły w celu uzyskania efektu synergii działań w obszarze współpracy z dostawcami. Zmiana ta ma na celu minimalizację kosztów operacyjnych, a co za tym idzie – zaproponowanie klientom spółek korzystniejszych ofert cenowych przy zachowaniu dotychczasowego poziomu świadczonych usług. Platforma pozwala również na negocjacje atrakcyjnych, cenowych i jakościowych, warunków współpracy. 

– Grupa zakupowa jest elementem przyjętej strategii, której celem jest wspólny rozwój spółek oraz wzmocnienie pozycji rynkowej całej Grupy Kapitałowej. Konsolidacja procesów biznesowych, związanych ze współpracą z dostawcami, przyniesie nam wymierne korzyści – komentuje Magdalena Zawada, Dyrektor ds. Strategii i Ekspansji w SARE SA.

Wspólne reprezentowanie interesów zakupowych spółek z Grupy SARE oraz zapowiedziane negocjacje mają rozpocząć się już w najbliższych dniach.

Spółki z Grupy SARE od lat działające na rynku efektywnościowego marketingu online, oferują wachlarz profesjonalnych usług, pomagając swoim klientom zwiększać sprzedaż i w pełni wykorzystać potencjał reklamy w Internecie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj