Wraz ze startem platformy zakupowej, spółki INIS, Salelifter, mr Target, Teletarget oraz SARE jednoczą siły w celu uzyskania efektu synergii działań w obszarze współpracy z dostawcami. Zmiana ta ma na celu minimalizację kosztów operacyjnych, a co za tym idzie – zaproponowanie klientom spółek korzystniejszych ofert cenowych przy zachowaniu dotychczasowego poziomu świadczonych usług. Platforma pozwala również na negocjacje atrakcyjnych, cenowych i jakościowych, warunków współpracy.
– Grupa zakupowa jest elementem przyjętej strategii, której celem jest wspólny rozwój spółek oraz wzmocnienie pozycji rynkowej całej Grupy Kapitałowej. Konsolidacja procesów biznesowych, związanych ze współpracą z dostawcami, przyniesie nam wymierne korzyści – komentuje Magdalena Zawada, Dyrektor ds. Strategii i Ekspansji w SARE SA.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wspólne reprezentowanie interesów zakupowych spółek z Grupy SARE oraz zapowiedziane negocjacje mają rozpocząć się już w najbliższych dniach.
Spółki z Grupy SARE od lat działające na rynku efektywnościowego marketingu online, oferują wachlarz profesjonalnych usług, pomagając swoim klientom zwiększać sprzedaż i w pełni wykorzystać potencjał reklamy w Internecie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024