Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH – Mobeeyo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH – Mobeeyo

Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość.

Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Na rynku brakuje wysokiej jakości nośników OOH, w tym tablic billbordowych o powierzchni reklamowej 18 m kw. zlokalizowanych poza głównymi miastami Polski. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na tę realną potrzebę, tworząc w swojej ofercie nośnik MBB18 mobilną tablicę billboard o wymiarach 6m x 3m. Mobeeyo realizuje kampanie reklamowe m.in. w oparciu o mobilne ekrany, tablice czy konstrukcje pneumatyczne. W naszej ofercie posiadamy narzędzia, dzięki którym możemy realizować ogólnopolskie kampanie, dostosowując lokalizację ekspozycji powierzchni reklamowej do wymagań klienta. To pewnego rodzaju rewolucja w dotychczasowych rozwiązaniach reklamy zewnętrznej– mówi Rafał Smoliński, CEO Mobeeyo.

Mobeeyo oferuje nośniki reklamowe typu billboard, każdy o powierzchni reklamowej 18 m kw. z możliwością ekspozycji w określonym promieniu od POI. Nośniki posiadają oświetlenie typu frontlight. Ofertę uzupełniają mobile reklamowe typu backlight i frontlight, odpowiednio o dwóch powierzchniach reklamowych 18 m kw. lub 12 m kw. Nośniki zostały dodatkowo wyposażone w system nagłośnienia, umożliwiający emisje spotu reklamowego. Na uwagę zasługują także pneumatyczne nośniki dedykowane akcjom ambientowym, wykonywane na zamówienie klienta. Wykorzystywane są często przy kampaniach sezonowych. Każdy nośnik z oferty Mobeeyo może zostać wyposażony w nadajnik sygnału WiFi oraz beacony.

Outdoor musi być bardziej elastyczny i dostosowany do potrzeb klienta oraz rynku. Informowanie konsumentów o ofercie promocyjnej na najbliższym nośniku stacjonarnym, oddalonym od miejsca promocji jest zupełnie bezcelowe. Powinniśmy dążyć do tego, aby komunikaty płynące  z tablic reklamowych jak najbardziej precyzyjnie trafiały do grupy docelowej. Mobeeyo może to zagwarantować – dysponujemy siecią ponad 300 – w pełni mobilnych – tablic MBB18, które wykorzystujemy w miejscach najbardziej adekwatnych do potrzeb danej kampanii – dodaje Smoliński.

 

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij