Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH – Mobeeyo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor zwraca uwagę

partnerem merytorycznym działu jest jet   line

Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH – Mobeeyo

Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość.

Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Na rynku brakuje wysokiej jakości nośników OOH, w tym tablic billbordowych o powierzchni reklamowej 18 m kw. zlokalizowanych poza głównymi miastami Polski. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na tę realną potrzebę, tworząc w swojej ofercie nośnik MBB18 mobilną tablicę billboard o wymiarach 6m x 3m. Mobeeyo realizuje kampanie reklamowe m.in. w oparciu o mobilne ekrany, tablice czy konstrukcje pneumatyczne. W naszej ofercie posiadamy narzędzia, dzięki którym możemy realizować ogólnopolskie kampanie, dostosowując lokalizację ekspozycji powierzchni reklamowej do wymagań klienta. To pewnego rodzaju rewolucja w dotychczasowych rozwiązaniach reklamy zewnętrznej– mówi Rafał Smoliński, CEO Mobeeyo.

Mobeeyo oferuje nośniki reklamowe typu billboard, każdy o powierzchni reklamowej 18 m kw. z możliwością ekspozycji w określonym promieniu od POI. Nośniki posiadają oświetlenie typu frontlight. Ofertę uzupełniają mobile reklamowe typu backlight i frontlight, odpowiednio o dwóch powierzchniach reklamowych 18 m kw. lub 12 m kw. Nośniki zostały dodatkowo wyposażone w system nagłośnienia, umożliwiający emisje spotu reklamowego. Na uwagę zasługują także pneumatyczne nośniki dedykowane akcjom ambientowym, wykonywane na zamówienie klienta. Wykorzystywane są często przy kampaniach sezonowych. Każdy nośnik z oferty Mobeeyo może zostać wyposażony w nadajnik sygnału WiFi oraz beacony.

Outdoor musi być bardziej elastyczny i dostosowany do potrzeb klienta oraz rynku. Informowanie konsumentów o ofercie promocyjnej na najbliższym nośniku stacjonarnym, oddalonym od miejsca promocji jest zupełnie bezcelowe. Powinniśmy dążyć do tego, aby komunikaty płynące  z tablic reklamowych jak najbardziej precyzyjnie trafiały do grupy docelowej. Mobeeyo może to zagwarantować – dysponujemy siecią ponad 300 – w pełni mobilnych – tablic MBB18, które wykorzystujemy w miejscach najbardziej adekwatnych do potrzeb danej kampanii – dodaje Smoliński.

 

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij