Według badań firmy Gemius – 98 proc. polskich firm, promujących się w sieci, wykorzystuje do tego celu pocztę elektroniczną i nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić.
Mailing cały czas znajduje się w czołówce najpopularniejszych narzędzi marketingowych, a firmy działające w tym segmencie prześcigają się w ofertach dla nowych i obecnych klientów. Ich aktywność widać również w okresie wakacji, czego przykładem jest najnowsza promocja Click Republic.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sieć reklamowa, która posiada już ponad milion rekordów z targetowaniem po intencjach zakupowych oraz osiem milionów adresów w swoich bazach, zachęca klientów do skorzystania ze specjalnej oferty. Promocja dotyczy wysyłek w modelu CPM, z których klienci mogą otrzymać 30% wolumenu. Promocja trwa do końca września.
Click Republic od kilku lat współpracuje z najlepszymi wydawcami w kraju. Dzięki temu spółka jest w czołówce pod względem zasięgu kampanii e-mail marketingowych w Polsce. Firma, opierając się na najlepszej jakości bazach adresowych realizuje skuteczne kampanie e-mailingowe we wszystkich modelach rozliczeniowych. Więcej na www.clickrepublic.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024