Mat Baxter pracuje w IPG Mediabrands od 2010 roku. We wrześniu 2015 roku objął posadę Global Chief Strategy & Creative Officer. Jako Global CEO będzie rozwijał długoterminową wizję swojego poprzednika polegającą na koncentrowaniu działań na klientach i razem z Jimem Elmsem będą umacniać pozycję domu mediowego Initiative.
Poprzedni Global CEO, Jim Elms objął funkcję Chairman of Initiative oraz poszerzył zakres swoich obowiązków o stanowisko Managing Directora sieci agencji Interpublic Group.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dom mediowy Initiative jest częścią grupy IPG Mediabrands.