Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały cztery spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski a zrealizował je dom produkcyjny Papaya. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.
– W kampanii zwracamy uwagę na odpowiedzialne zarządzanie finansami domowymi. Prezentujemy podstawową funkcję konta oszczędnościowego, czyli po prostu oszczędzanie. Atrakcyjna oferta z oprocentowaniem 2,8% i łatwa obsługa konta przez aplikację mobilną będą do tego zachęcać – mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Marketingu Getin Noble Banku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.