Polska wersja Gry o Tron? Abstrachuje w nowej kampanii Orange

Polska wersja Gry o Tron? Abstrachuje w nowej kampanii Orange

Abstrachuje, Cyber Marian, Madeline Gavi i Mishon zostali bohaterami najnowszej kampanii Orange - „Historie na kartę”.

8 sierpnia rozpoczęła się kampania Orange na kartę - „Historie na kartę”, mająca na celu w humorystyczny sposób zachęcić do skorzystania z promocji „6 GB za 6 zł”. Operator do współpracy zaprosił znanych polskich youtuberów: Cyber Mariana, Rafała Masnego i Roberta Pasuta z Abstrachuje, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odcinek 1.

Odcinek 2.

Odcinek 3.

Kampania „Historie na kartę” składać się będzie z trzech odcinków: „6 złotych monet”, „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną”. Za jej realizację odpowiada VML Poland, dom produkcyjny Sputnik oraz Coloroffon. Reżyserem spotów został Filip Syczyński, a scenariusz przygotowali Robert Pasut, Rafał Masny oraz Aleksandra Kasprzyk.

Nie jest to pierwsza kampania Orange, w ramach której do współpracy marka zaprosiła znanych youtuberów. We wcześniejszych produkcjach udział brali m.ni. Cyber Marian, Izak czy Enzzi.

Obecnie coraz więcej marek decyduje się na współpracę z youtuberami czy aktorami. Ciekawym przykładem takiej współpracy jest projekt Allegro „Legendy Polskie", w którym udział wzięła m.in. Aleksandra Kasprzyk (Mishon).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij