Wcześniej, przez 3 lata prowadził zespół marketingu w Centralnym Ośrodku Informatyki. Współtworzył wielokrotnie nagradzaną viralową kampanię „Smutny Autobus” . Przez wiele lat związany był również z takimi firmami jak Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów komórki marketingu strategicznego Substance Brand Consulting. Na swoim koncie ma nagradzane kampanie w tym Effie, Mixx Awards oraz nominacje do Cannes Lions.
Franke współpracował przy promowaniu polskich i światowych brandów takich jak: Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, PZU, Payback, Allegro, Żywiec czy Heineken.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W K2 Media zajmować się będzie analizą biznesu, rozwijaniem skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla marek klientów agencji.