KIA stawia na rozwiązania mobilne

Trwa kampania reklamowa marki KIA wspierająca promocję najnowszego modelu KIA cee’d. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się na włączenie do działań reklamowych zaawansowanej kreacji typu Rich Media emitowanej w mobilnym internecie.
O autorze
0 min czytania 2012-06-21

Realizowana przez agencję mobile marketingu Mobext kampania, nawiązuje do trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012™, sponsorowanych przez KIA. Kampania wykorzystuje formaty Rich Mediowe. 

Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii Rich Media udało nam się umieścić w obrębie bannera prostą grę, widok samochodu 360°, galerię zdjęć i lokalizator salonów dealerskich KIA, co umożliwia poznawanie zalet najnowszego modelu KIA cee’d bez konieczności przenoszenia się na dedykowaną stronę mobilną czy ściągnięcia aplikacji. Do tej pory rozbudowane bannery flashowe z powodzeniem wykorzystywane były przez marki w kampaniach internetowych, ale dzięki technologii HTML5 teraz jest to możliwe również na urządzeniach mobilnych, które pozwalają na dużo więcej np. lokalizację i bezpośrednie połączenie z najbliższym punktem sprzedaży – mówi Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Mobext Polska.

Video prezentujące możliwości aplikacji:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj