Nowa strona główna odsyła nas do wszystkich najważniejszych podstron takich jak: Promocje, Nowości, Kubuś i Przyjaciele, Freshcafé oraz Usługi. Na odwiedzających czeka również niespodzianka – system automatycznie wskaże im sklep Żabka znajdujący się najbliżej ich miejsca przebywania, a w rozszerzonej wersji lokalizatora (po kliknięciu na stronie głównej „zobacz na mapie”) możemy znaleźć inne Żabki w naszej okolicy, bądź też wpisać inną lokalizację. Zamieściliśmy również możliwość filtrowania sklepów według tego, czy znajduje się w nich Freshcafé, piec do wypieku chleba lub kolektura Lotto. Istnieje także możliwość ustawienia innej Żabki niż domyślna jako najbliższej, która zostanie przez pamięć przeglądarki zapamiętana.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dla stałych bywalców naszej strony, wprowadziliśmy bannery promujące poszczególne działy, które będą się zmieniały według najczęściej klikanych przez nich tematów, tak aby na stronie w pierwszej kolejności widoczne było dokładnie to, co interesuje użytkowników.
Ciekawostki wprowadzone zostały również w zakładce Promocje. Odwiedzający znajdą tam produkty, które aktualnie są oferujemy w kilku kategoriach: „na śniadanie”, „na obiad”, „na kolację”, „słodki kącik” oraz „w wolnej chwili”. Poza tym, na stronie zamieszczona jest aktualna gazetka promocyjna.
Za przygotowanie nowego serwisu odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing