Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WALK wzmacnia kompetencje strategiczne i rozbudowuje zespół

W ramach WALK PR i WALK Social Media została wyodrębniona nowa struktura strategiczno-kreatywna. Jako pierwsza w jej szeregi wstąpiła Patrycja Otachel, która jako Creative Consultant odpowiada za planowanie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów obu działów.
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

Zespół WALK PR w bieżących zdaniach wspiera też Anna Falkowska, która dołączyła do agencji na stanowisku Senior Account Executive.

Patrycja Otachel jest konsultantem kreatywnym specjalizującym się w brandingu oraz projektowaniu produktu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Monday PR, Ogilvy, Czteryczwarte Brand Design oraz touchideas, a także realizując własne projekty. W Grupie WALK, na stanowisku Creative Consultant będzie zajmowała się planowaniem strategicznych i kreatywnych działań dla obecnych oraz przyszłych klientów WALK Social Media i WALK PR.

Strategiczne podejście do kampanii public relations czy projektów social mediowych przestaje być wystarczające, dlatego mocno wierzymy w strategie integrujące te dwa obszary. Nową strukturę strategiczno-kreatywną, działającą na styku dwóch business unitów – WALK PR i WALK Social Media – włączamy w bieżące działania dla wszystkich naszych klientów oraz na etapie pozyskiwania nowych kontraktów – mówi Agnieszka Bacińska, Managing Partner WALK PR.

Anna Falkowska na stanowisku Senior Account Executive w WALK PR odpowiada za obsługę projektów produktowych i lifestylowych. Wcześniej pracowała w agencjach Alert Media Communications i Lighthouse Consultans, realizując działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla klientów z branży FMCG i bankowej, a także społecznej odpowiedzialności biznesu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj