Codemedia wzmacnia kompetencje contentowe i socialowe

Codemedia wzmacnia dział branded content & social media. Dom mediowy zatrudnił nowego communications managera.
O autorze
1 min czytania 2016-08-16

Communications managerem Codemedia została Kinga Nurska – do tej pory związana m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media). 

Nurska pracuje w obszarze komunikacji marketingowej od 8 lat. Karierę zawodową rozpoczynała jako copywriter i creative w Mather Communication (grupa Ogilvy) oraz w Heurece (dzisiejsze VML). Następnie przez rok była dziennikarką w magazynie branżowym Brief, aby wrócić na stronę agencji jako communication manager oraz group account manager (m.in. K2 Media, Isobar Polska, Think Kong). Realizowała projekty digitalowe, ze szczególnym uwzględnieniem social media oraz branded content m.in. dla linii KLM i AirFrance, marek z portfolio L’Oreal oraz Accor Hotels.

Z uwagi na wspomniane doświadczenia, poza komunikacją korporacyjną Codemedia, będzie wspierać działy branded content oraz mediów społecznościowych domu mediowego. Kinga Nurska raportuje bezpośrednio do zarządu. Klienci, dla których Codemedia realizuje działania branded content oraz social media to m.in. Bonduelle oraz Merck.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj