W Polsce na przeszczep czeka aktualnie ponad 1700 osób, a wciąż brakuje organów i krwi. Koordynatorzy kampanii Dawca.pl z pomocą K2 postanowili zaktywizować młodych ludzi. Agencja opracowała krótki materiał filmowy, który uwzględnia zachowania młodych ludzi i ich sympatię do „szerowania” rozmaitych treści w social mediach. Spot „Wyszeruj swoje organy” zachęca do podzielenia się z innymi czymś bardziej wartościowym niż tylko zdjęcia i zabawne filmiki z wakacji. Akcja przekonuje, że podpisanie oświadczenia woli wymaga niewiele wysiłku, a może uratować komuś życie. Spot można od dziś oglądać na wszystkich profilach społecznościowych kampanii Dawca.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024