Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Blogerzy przejmują profil tołpy na Facebooku

tołpa realizuje aktualnie cykl działań w social media, dzięki którym chce pokazać jakie wartości, oprócz pielęgnacji są dla niej ważne; wyjaśnić, że nie chodzi tylko o kosmetyki, ale o styl życia, w którym to prostota, szczegół i równowaga są najistotniejsze.
O autorze
1 min czytania 2016-08-18

W ramach długofalowego projektu tołpa:off marka zaprosiła do współpracy 12. blogerów, a także uruchomiła tematyczny serwis www.tolpa.pl/off, na łamach którego publikowane są artykuły związane m.in. z motywacją, samorealizacją, stylem życia, które są pewnego rodzaju zachętą do wyłączenia się z pogoni, do powiedzenia „off” pośpiechowi, presji i nieprzemyślanym wyborom.  

Dodatkowo, tołpa jako pierwsza polska marka kosmetyczna postanowiła udostępnić blogerom na miesiąc oficjalny profil na Facebooku. Przez cały sierpień głosem marki będą mówić inni: Jacek Kłosiński, Joanna Pachla – Wyrwane z Kontekstu, Ryfka – Szafa Sztywniary oraz Kamil Nowak – Blog Ojciec, w istotnym stopniu przejmując komunikację oraz interakcję z użytkownikami marki. 

Dotychczasowe działania to sposób na opowiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe działania z udziałem blogerów to trafiony pomysł. Jako pierwszy pięć krótkich historii opowiedział Jacek Kłosiński. W tym tygodniu słuchać będziemy z kolei Joanny Pachli z bloga Wyrwane z Kontekstu, a później kolejnych dwóch osób, które myślą, podobnie jak tołpa. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj