Na rynku pojawiła się agencja strategiczno-kreatywna MOOQ.

Michał Pawlik, dotychczasowy szef strategii Mind Progress Group, oraz Filip Filar zajmujący się sprzedażą w tej samej firmie, po odejściu z niej tworzą nową markę. Do współpracy zaprosili najlepszych specjalistów w kraju.
O autorze
1 min czytania 2016-08-19

Fot. Bartek Sadowski

Skupiamy się przede wszystkim na tym, by nasi klienci realizowali swoje cele i zarabiali dzięki naszej pracy – mówi Filip Filar. 

Bazując na wiedzy zdobytej przy współpracy z największymi polskimi i światowymi markami takimi jak BMW, UBER, PIZZA PORTAL czy NBA oraz umiejętnościom naszych współpracowników oferujemy rozwiązania najwyższej jakości.  

Nasi specjaliści wygrywali prestiżowe konkursy branżowe, w tym Effie, Kreaturę czy KTR. Zrobimy wszystko, żeby każde kolejne zlecenie reprezentowało tylko lepszy poziom – dodaje Michał Pawlik. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Model pracy agencji opiera się na projektowym trybie działania. Pozwala to na bardziej elastyczne podejście i utrzymanie zespołu na optymalnym poziomie, ale także na dobraniu najlepszych w swoich dziedzinach specjalistów do wykonania danego zadania. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu oraz pomagamy naszym klientom w rozwoju ich produktów i biznesu.

Do grona pierwszych klientów MOOQ należą miedzy innymi: grupa ubezpieczeniowa INS Group, agencja marketingu mobilnego Redmobile oraz sieć restauracji ZUPA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się