Taki test powinien usatysfakcjonować każdego niedowiarka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do zakupu FiberFix przekonuje nas nietuzinkowy bohater. Skleja wszystko dokładnie na naszych oczach, pokazuje, tłumaczy. Całość jest utrzymana w żartobliwym, pełnym dystansu tonie.
Nas przekonał – zobaczcie, czy Wy też ulegniecie jego urokowi:
W ekstremalnych testach samochodów niedoścignionym mistrzem pozostaje Volvo. Tutaj „mały haczyk” w wykonaniu marki 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dla dobrego testu nie raz trzeba zaryzykować życie.
PS 3
Mała dziewczynka sterująca ciężarówką? Volvo nie takie rzeczy robiło:
PS 4
Reklama z Van Dammem to już klasyk swojego „gatunku”:
PS 5
Crash balet w wykonaniu Renault:
PS 6
Hyundai także nie boi się „ekstremalnych” reklam:
PS 7
Nie tylko crash testy okazują się przydatne 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!