Luiza Jaworska-Nogal w branży interaktywnej pracuje od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak: FFCreation, Fire Fly, Ogilvy Interactive, Evo czy ostatnio The Digitals.
Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Play, Heyah, Plus, Vectra, Hyundai, Dębowe, Warka, Fabryka.pl, Accenture, AXA Life, Pekao SA, Knorr, Winiary, Jacobs, Parodontax, PARP, Dom Development, Skanska i inne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Specjalizuje się w komunikacji w nowych mediach oraz budowanie marki na wszystkich platformach digitalowych. Zafascynowana możliwościami nowych technologii oraz niezmordowana researcherka ludzkich zachowań i postaw.