Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Luiza Jaworska-Nogal w dziale strategii VML Poland

Do warszawskiego zespołu VML Poland dołączyła Luiza Jaworska-Nogal i objęła stanowisko Senior Strategic Plannera. Poprzednio była szefem działu strategii w The Digitals.
O autorze
0 min czytania 2016-08-23

Luiza Jaworska-Nogal w branży interaktywnej pracuje od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak: FFCreation, Fire Fly, Ogilvy Interactive, Evo czy ostatnio The Digitals.  

Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Play, Heyah, Plus, Vectra, Hyundai, Dębowe, Warka, Fabryka.pl, Accenture, AXA Life, Pekao SA, Knorr, Winiary, Jacobs, Parodontax, PARP, Dom Development, Skanska i inne. 

Specjalizuje się w komunikacji w nowych mediach oraz budowanie marki na wszystkich platformach digitalowych. Zafascynowana możliwościami nowych technologii oraz niezmordowana researcherka ludzkich zachowań i postaw.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj