Reklama dnia: Przystanek, który motywuje biegaczy do bicia rekordów

Reklama dnia: Przystanek, który motywuje biegaczy do bicia rekordów
Jak zmotywować biegaczy do wzajemnej rywalizacji? Okazuje się, że jest na to prosty sposób. W popularnym wśród trenujących parku w Brazylii wykorzystano do tego dwa przystanki.
O autorze
1 min czytania 2016-08-23

Przystosowano je w taki sposób, aby użytkownicy parku mogli zsynchronizować z nimi swoje telefony.  

Odległość od jednego do drugiego przystanku stała się odcinkiem do biegów. Uzyskany wynik wyświetlał się na przystanku. Osoba, która uzyskała najlepszy czas, mogła zobaczyć swoją podobiznę na wiacie – przynajmniej dopóki ktoś nie pobił jej rekordu. 

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

O interaktywnych billboardach pisaliśmy naprawdę dużo. Przeczytajcie artykuł Jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie powinien Wam również umknąć tekst o pomysłowej kampanii Snickersa z Marilyn Monroe – do zobaczenia tutaj >>.

Nie przegapcie też kampanii promocyjnej filmu Batman vs Superman, której każdy mógł się na chwilę stać prawdziwym superbohaterem. Cały materiał tutaj >>. 

PS 2

Na koniec zobaczcie, co Puma przygotowała, żeby pomóc biegaczom w biciu rekordów. Pisaliśmy o tym tutaj >> 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!