Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łowicz gotowy na łowy!

Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy. Te propozycje powinny przypaść do gustu każdemu – nawet smakoszom z niedźwiedzim apetytem!
O autorze
0 min czytania 2016-08-24

Łowicz wprowadził jesienną ofertę limitowaną sosów inspirowanych kuchnią polską. Są to dwa sosy: grzybowy i myśliwski – idealne do naszych tradycyjnych dań, kiełbasy, schabu i kaszy. Nowa kampania marki prezentuje te nowości w sposób oryginalny, a zarazem owiany nutką tajemnicy.

Wyjątkowe smaki, takie „że Łooo” to atuty Łowicza, a idealne kompozycje składników sprawiają, że każdy z nas może poczuć klimat lasu. Z Łowiczem otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego jest bowiem równoznaczne z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu!

Do spróbowania zachęca charakterystyczne dla marki „Łooo!”, które w ustach każdego, kto spróbuje nowych sosów Łowicz, potwierdza, że warto! 

Start kampanii: 22.08.2016 r. 
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj