Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Od kilku dni możemy korzystać już z nowego portalu Play, który został zaprojektowany i wdrożony przez agencję Artegence. Przejrzystość, maksymalne skupienie na user experience oraz prosta i przyjazna ścieżka zakupowa to kwestie postawione przez twórców strony na pierwszym miejscu.
O autorze
1 min czytania 2016-08-25

Rynek telekomunikacyjny jest niezwykle konkurencyjny, a klienci wymagający. Przy tworzeniu nowej strony, największym wyzwaniem było przedstawienie obszernej oferty Play w jak najlepszej, przystępnej dla użytkownika formie. Pomimo, że musieliśmy zawrzeć w nim wiele różnych elementów, takich jak telefon i rozbudowana usługa, udało się osiągnąć zaplanowany efekt. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy leaderem w obszarze digital marketingu. Nowa strona jest nie tylko przejrzysta, ale również nowoczesna i lekka, a co najważniejsze – poprawia doświadczenia klienta i skraca proces zakupu – komentuje Marcin Winkler, head of digital marketing w Play.

Tego typu projekty wymagają ogromnego zaangażowania i kooperacji zarówno zespołu agencyjnego, jak i po stronie Klienta. Przy portalu Play właśnie ta ścisła współpraca obu stron, wspólnie przepracowane dziesiątki dni i czasem nawet nocy zaowocowały tym, że możemy teraz mówić o sukcesie – podsumowuje Mariusz Graca, członek zarządu Artegence.

Artegence jest odpowiedzialna za obsługę Play w kanale digital od 2013 roku. Agencja od wielu lat rozwija swoje kompetencje w szeroko rozumianym user experience, budując wymagające portale dla wielu klientów.

Play, jako niezwykle aktywny na rynku telekomunikacyjnym gracz, wymaga najlepszych rozwiązań technologicznych i kreatywnych, naśladowanych następnie przez konkurentów. Tym bardziej cieszymy się z kolejnego, wspólnie zrealizowanego projektu – dodaje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj