Start kampanii Hoop Coli zaplanowano na jesień bieżącego roku, a głównym zadaniem, jakie stawia przed nią marketer, jest odnowienie i wzmocnienie relacji z konsumentami. Planowane działania obejmą nie tylko wiodące kanały komunikacji, w tym m.in. telewizję, ale także działania niestandardowe.
„Hoop Cola to sztandarowa marka w naszym portfolio. Chcemy ożywić relacje z konsumentami, dlatego zaplanowaliśmy bardzo intensywne wsparcie dla marki. Już niebawem najpopularniejsza polska cola pokaże swoje nowe, silne oblicze” – powiedział Karol Krekora, Brand Manager marki Hoop. Do realizacji tych celów HOOP Polska wybrała agencję Hand Made.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„W zakończonym procesie przetargowym agencja Hand Made pokazała, że nadal czuje markę tak samo dobrze, jak przed laty” – dodaje.
Hoop Cola wraca do agencji Hand Made, która prowadziła działania komunikacyjne marki z przerwami od 2009 roku. Agencja stworzyła w tym czasie pierwszą, długofalową platformę komunikacji marki, której osią był „Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków”.
Agencja była również autorem kolejnych kampanii Hoop Coli, w tym „Colędawania”, które wywołało w 2011 roku szeroką debatę publiczną na temat cenzury w mediach – spot telewizyjny Hoop Coli wykorzystał świecką pastorałkę i został zdjęty z emisji przez KRRiT. Agencja zareagowała natychmiast i w ciągu doby była gotowa nowa wersja reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing