Wygraj dom z natury – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych!
O autorze
2 min czytania 2016-08-31

Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego trendu – SLOW LIFE, który zakłada ucieczkę od codziennego zgiełku na łono natury, spójnego z komunikacją naturalnych produktów marki Almette. Promocja potrwa do 31 października. 

Zaplanowano bardzo atrakcyjną piramidę nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN).  Celem zaplanowanej promocji – Wygraj dom z natury, jest jeszcze większe zachęcenie konsumentów do zakupu produktów marki Almette. Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie.

Almette to silna marka, której wizerunek konsekwentnie budujemy od lat. Sielankowy świat marki  z piękną, wszechobecną naturą, wpisuje się w bardzo popularny obecnie trend – SLOW LIFE. To pozytywna idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi. Slow life ma coraz więcej zwolenników, a wręcz wyznawców na całym świecie. Konsumenci zmęczeni stresem, „wieczną pogonią” za nowymi gadżetami i codziennym miejskim chaosem, mają silną potrzebę „zatrzymania się” i ucieczki do natury. Główna nagroda w loterii Almette – drewniany całoroczny dom rekreacyjny w Tatrach – z całą pewnością będzie wymarzonym miejscem takiej właśnie ucieczki. Dlatego stworzyliśmy loterię, jakiej jeszcze nie było. Można w niej wygrać własny raj na ziemi – raj blisko natury! – zdradza Katarzyna Ciecieręga, Group Brand Manager marki Almette.  

W loterii Almette zaproponowany został prosty mechanizm promocyjny wspierający sprzedaż. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Losowanie domu – jako nagrody głównej – zaplanowano po zakończeniu loterii, a  wszystkie nagrody w sumie są warte ponad MILION złotych! Atrakcyjna pula nagród zakłada losowanie łącznie 427 nagród przez 61 dni trwania promocji. Całoroczny, drewniany dom rekreacyjny, w pełni wyposażony, z widokiem na Tatry jest ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala. 

Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: kampanię reklamową w wiodących tytułach prasy fachowej (w sierpniu), Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 7 września do końca października), Outdoor (w październiku), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone działania PR. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami. Oryginalny koncept loterii, nagrody za ponad MILION złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne (TV, prasa, digital, outdoor, POS, PR) oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną konsumentów i są skazane na SUKCES! – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w firmie Hochland.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za pomysł, kreację, produkcję filmu reklamowego i obsługę digitalową odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów ZenithOptimedia i AMS SA.