W ten sposób powstał oryginalny spot, w którym zagrożenie przedstawiono z pomocą… rapu. Co więcej rapuje Te-tris – znany polski wykonawca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zobaczcie i posłuchajcie sami:
PS
To nie pierwszy pomysł Głównego Inspektora Sanitarnego w tym stylu:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Pisaliśmy w naszym cyklu o świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”, w której Marian Dziędziel recytuje tekst Molesty. Przeczytacie o niej tutaj >>
PS 3
Obowiązkowo również spot z Eldo:
PS 4
Czarno-Czarni i Łona uświadamiają, dlaczego warto zawsze używać polskich znaków
PS 5
Może nie rap, ale nadal śpiewająco 😉
Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!