Łowicz ruszył na łowy w mieście i Internecie!

Łowicz otworzył sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Kampania reklamowa limitowanej oferty to nie tylko spot telewizyjny, ale także reklama outdoorowa oraz kampania na platformach VOD.
O autorze
1 min czytania 2016-09-01

Krótki spot przedstawia dwie nowości – sos myśliwski oraz grzybowy, natomiast citylighty w przestrzeni miejskiej zwracają uwagę na bogactwo smaków obu produktów. 

Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski. 

Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Video odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów – prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu!

Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Start kampanii: 01.09.2016 r. 
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Słuchaj podcastu NowyMarketing