Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Baryza w kampanii T-Mobile

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która ruszyła na początku sierpnia w dwunastu krajach europejskich. Wspiera strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.
O autorze
0 min czytania 2016-09-02

Na polskim rynku T-Mobile do promocji kampanii w social mediach zaprosił Michała Baryzę znanego z programu Top Model.

Michał Baryza jest w trakcie podróży po 5 krajach Europy należących do Międzynarodowej Strefy T-Mobile: Chorwacji, Węgier, Rumunii, Austrii oraz Niemiec. Celem podróży jest zwiększenie świadomości faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe, a Deutsche Telekom poprzez swoje nowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami. 

Za kampanię odpowiada Agencja Warszawa. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj