Na polskim rynku T-Mobile do promocji kampanii w social mediach zaprosił Michała Baryzę znanego z programu Top Model.
Michał Baryza jest w trakcie podróży po 5 krajach Europy należących do Międzynarodowej Strefy T-Mobile: Chorwacji, Węgier, Rumunii, Austrii oraz Niemiec. Celem podróży jest zwiększenie świadomości faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe, a Deutsche Telekom poprzez swoje nowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kampanię odpowiada Agencja Warszawa.