Pod koniec sierpnia marka była obecna na kolejnym muzycznym wydarzeniu – Kraków Life Festival.
Przez całe wakacje Tymbark udowadniał, że potrafi się świetnie bawić i rozkręcić każdą imprezę. Na Kraków Live Festival marka zakończyła tegoroczny sezon festiwalowy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tymbark jak zawsze zadbał o to, by każdy mógł odpocząć i zrelaksować się po szalonej zabawie w strefie chilloutu z hamakami i kapselkowymi siedziskami. Festiwalowicze mieli okazję spróbować doskonale znanych, klasycznych napojów Tymbark, a także tegorocznych nowości, takich jak lemoniada Tymbark i Owoce Świata z designerskimi etykietami.
Na upamiętnienie zabawy z Tymbarkiem powstała krótka, dynamiczna relacja, którą można obejrzeć tutaj:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing