…content marketing jest obecnie.
Międzynarodowe badanie, do udziału w którym mam zamiar Cię zachęcić tym artykułem, właśnie temu ma służyć. Na początek kilka informacji porządkowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizatorem przedsięwzięcia jest International Content Marketing Forum (ICMF). Stowarzyszenie Content Marketing Polska (SCMP), jako członek ICMF-u, koordynuje przeprowadzenie badania na terenie Polski. W badaniu weźmie udział 15 krajów europejskich oraz USA i Rosja. Za zebranie danych, ich opracowanie i bezpieczeństwo odpowiada prof. dr Clemens Koob, wykładowca Munich School of Managment oraz dyrektor zarządzający w szwajcarskiej agencji content marketingowej Zehnvier, a także członek ICMF. Badanie potrwa do 16.09.2016 r. i jest realizowane poprzez ankietę, składającą się z 14 pytań.
Kto może wziąć udział w badaniu?
Do udziału zapraszamy wszystkie firmy i organizacje, które czynnie i świadomie realizują działania content marketingowe w ramach dedykowanych budżetów CM. Skąd taki wymóg? Intencją badania jest zebranie jakościowych danych. Pożądane jest więc doświadczenie. Znajomość narzędzi i mierników, umiejętność budowy i walidacji strategii content marketingowej, twórcze poszukiwanie oraz identyfikacja potrzeb grupy docelowej w praktycznym zastosowaniu. To jest unikalna wiedza, na której zależy badaczom. Tym ważniejszy to aspekt, że wyniki badań służą nam samym. W oparciu o nie wielu z nas zaplanuje budżety na 2017 rok, innym posłużą do budowania przewagi konkurencyjnej, ktoś inny potraktuje je jako źródło inspiracji.
Jak wziąć udział?
Wystarczy, że wyślesz e-mail na adres Stowarzyszenia (poniżej) i zadeklarujesz gotowość uczestnictwa. Stowarzyszenie, w zwrotnej wiadomości, prześle do Ciebie link do ankiety (w języku angielskim), której wypełnienie zajmie Ci około 10-15 minut. Ankietę możesz wypełnić całkowicie anonimowo. Jeśli zechcesz, możesz na końcu podać swój adres e-mail (niekoniecznie firmowy, jeśli nie chcesz), a wówczas jako pierwszy otrzymasz opracowane wyniki badań.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dlaczego warto wziąć udział?
Zakładam, że na co dzień wykorzystujesz CM. Czyli z pewnością doceniasz wiedzę, jaką niosą ze sobą raporty i badania. I to właśnie możliwość zdobycia unikalnej wiedzy jest największym benefitem badania. Dowiesz się m.in. jaki procent budżetów marketingowych jest inwestowany w CM, jakie są prognozy w horyzoncie do 2020 roku, jakie mierniki stosuje branża do walidacji działań. I wiele innych, bardzo interesujących danych, które z pewnością przydadzą Ci się w kontekście zaprojektowania strategii dystansującej Twoją konkurencję.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bonus
A na koniec drobny upominek od Stowarzyszenia w postaci zwiększenia widoczności Twojej marki. Dla tych organizacji, które wyślą ankiety, zostanie przygotowane miejsce na dedykowanym landingu w serwisie SCMP (strona jest właśnie w przebudowie). Znajdzie się tam opis badania, jego wyniki oraz logotypy tych organizacji, które wzięły udział, oznaczone jako Partnerzy badania. Strona będzie na bieżąco aktualizowana i promowana w SM.
I jak? Znajdziesz chwilę na wypełnienie ankiety?
Adres, na który można przesłać deklarację uczestnictwa: [email protected]