Jak się masz, czyli badamy kondycję content marketingu

Content Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Content Solutions

Jak się masz, czyli badamy kondycję content marketingu

Za oceanem mówią, że kombinacja cierpliwości, wytrwałości i potu sprzyja osiągnięciu sukcesu. Nie inaczej jest z content marketingiem. Jego pomyślność definiowana jest wiedzą, zaangażowaniem i systematyczną pracą. Od kilku lat w tendencji wzrostowej, zatem warto się przyjrzeć w jakiej kondycji...

...content marketing jest obecnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Międzynarodowe badanie, do udziału w którym mam zamiar Cię zachęcić tym artykułem, właśnie temu ma służyć. Na początek kilka informacji porządkowych.

Organizatorem przedsięwzięcia jest International Content Marketing Forum (ICMF). Stowarzyszenie Content Marketing Polska (SCMP), jako członek ICMF-u, koordynuje przeprowadzenie badania na terenie Polski. W badaniu weźmie udział 15 krajów europejskich oraz USA i Rosja. Za zebranie danych, ich opracowanie i bezpieczeństwo odpowiada prof. dr Clemens Koob, wykładowca Munich School of Managment oraz dyrektor zarządzający w szwajcarskiej agencji content marketingowej Zehnvier, a także członek ICMF. Badanie potrwa do 16.09.2016 r. i jest realizowane poprzez ankietę, składającą się z 14 pytań.

Kto może wziąć udział w badaniu?

Do udziału zapraszamy wszystkie firmy i organizacje, które czynnie i świadomie realizują działania content marketingowe w ramach dedykowanych budżetów CM. Skąd taki wymóg? Intencją badania jest zebranie jakościowych danych. Pożądane jest więc doświadczenie. Znajomość narzędzi i mierników, umiejętność budowy i walidacji strategii content marketingowej, twórcze poszukiwanie oraz identyfikacja potrzeb grupy docelowej w praktycznym zastosowaniu. To jest unikalna wiedza, na której zależy badaczom. Tym ważniejszy to aspekt, że wyniki badań służą nam samym. W oparciu o nie wielu z nas zaplanuje budżety na 2017 rok, innym posłużą do budowania przewagi konkurencyjnej, ktoś inny potraktuje je jako źródło inspiracji.

Jak wziąć udział?

Wystarczy, że wyślesz e-mail na adres Stowarzyszenia (poniżej) i zadeklarujesz gotowość uczestnictwa. Stowarzyszenie, w zwrotnej wiadomości, prześle do Ciebie link do ankiety (w języku angielskim), której wypełnienie zajmie Ci około 10-15 minut. Ankietę możesz wypełnić całkowicie anonimowo. Jeśli zechcesz, możesz na końcu podać swój adres e-mail (niekoniecznie firmowy, jeśli nie chcesz), a wówczas jako pierwszy otrzymasz opracowane wyniki badań.

Dlaczego warto wziąć udział?

Zakładam, że na co dzień wykorzystujesz CM. Czyli z pewnością doceniasz wiedzę, jaką niosą ze sobą raporty i badania. I to właśnie możliwość zdobycia unikalnej wiedzy jest największym benefitem badania. Dowiesz się m.in. jaki procent budżetów marketingowych jest inwestowany w CM, jakie są prognozy w horyzoncie do 2020 roku, jakie mierniki stosuje branża do walidacji działań. I wiele innych, bardzo interesujących danych, które z pewnością przydadzą Ci się w kontekście zaprojektowania strategii dystansującej Twoją konkurencję.

Bonus

A na koniec drobny upominek od Stowarzyszenia w postaci zwiększenia widoczności Twojej marki. Dla tych organizacji, które wyślą ankiety, zostanie przygotowane miejsce na dedykowanym landingu w serwisie SCMP (strona jest właśnie w przebudowie). Znajdzie się tam opis badania, jego wyniki oraz logotypy tych organizacji, które wzięły udział, oznaczone jako Partnerzy badania. Strona będzie na bieżąco aktualizowana i promowana w SM.

I jak? Znajdziesz chwilę na wypełnienie ankiety?

Adres, na który można przesłać deklarację uczestnictwa: biuro@contentmarketingpolska.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij