…społecznościowych (Facebook i Youtube), a także w dedykowanych materiałach offline.
Projekt był sporym wyzwaniem ze względu na połączenie wysokiej kultury charakteryzującej politykę firmy z subtelnymi elementami humorystycznymi. Dzięki takiemu zestawieniu liczymy na szersze dotarcie i zrozumienie przesłania kampanii, także przez społeczność w niższym wieku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z materiałami na dedykowanej kampanii stronie – wygodnieswobodnie.pl, a także do inwestycji, na które „każdy znajdzie czas, bez względu na swoje codzienne zajęcia czy pasje!” 😉